Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Παρουσιάσεις ομιλητών του Programmatic Advertising Conference 2018

"Programmatic Trading in Europe - key trends, attitudes and growth drivers"

Simon Halstead, Chairman of Programmatic Committee, IAB Europe

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 1075 KB)

"From iconic trademark to emotive brand"

Lei Sorvisto, Audience & Brand Director, Autotrader UK

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 2588 KB)

"Relevance over Performance: Moment Advertising"

Πέτρος Λυτρίβης, Head of Digital, BGM OMD

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 3999 KB)

"Making Friends With Robots"

Chris Clarke, Chief Creative Officer / International, DigitasLBi

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 3475 KB)

"What programmatic means for your business in 2018"

Emma Burnham, Head of Biddable Media, iCrossing UK

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 1330 KB)

"Bidding Challenges"

Κωνσταντίνος Δανιάς, Head of Digital Department, MindShare

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 849 KB)

"Building a Programmatic - First Βusiness"

Σπυριδούλα Δρακοπούλου, Head of Finance & Performance Agencies, Google

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 2051 KB)

"Premium Publishers & Programmatic : A guide for survival"

Filippo Davanzo, Head of Digital Business and Marketing, La Repubblica / La Stampa

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 1365 KB)

"TV goes Programmatic - Challenge Accepted!"

Joachim Schneidmadl, Chief Operating Officer, Virtual Minds / ProSiebenSat Group

Κατεβάστε την παρουσίαση locked (Zip 3088 KB)

Οι παρουσιάσεις είναι διαθέσιμες σε μορφή Acrobat Reader (pdf) ή/και Power Point (ppt). Τα αρχεία Power Point είναι διαθέσιμα μόνο για ανάγνωση. Στην επιλογή "Eισαγωγή password", "Cancel" ή "Read only" επιλέξτε "Read only". Για να ανοίξετε τα ZIP αρχεία, θα πρέπει να έχετε εγκατεστημένο το πρόγραμμα WinZip (http://www.winzip.com/).

Σχετικές παρουσιάσεις

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΜΕΓΑΛΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
  • XOΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR